Expresné doručenie
Odborné rady
Vrácení zdarma do 40 dnů
Doprava zdarma od 799 Kč

Pravidla pro vracení výrobků

Nejste spokojeni se svojí objednávkou? Nic se neděje. Můžete využít možnost reklamace nebo vrácení!

REKLAMACE

Komfort je pro nás velmi důležitý, včetně komfortu při nakupování, a proto poskytujeme efektivní reklamační proces.
Před reklamací nebo vrácením zboží se obraťte se naše zákaznické centrum na adrese info@maxandmrau.cz. Pomůžeme vám.

Max a Mrau důkladně kontrolují všechny výrobky v našem obchodě. Pokud však obdržíte zboží, které není tak dobré, jak je uvedeno na obalu, nebo se liší od toho, co jste si objednali, není to žádný problém.

Reklamační řád upřesňuje postup zákazníka a společnosti Max&Mrau v případě, že přes veškeré úsilí společnosti Max&Mrau o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

Reklamace můžete podat v několika jednoduchých krocích.

Pokud jste registrovaný uživatel:

1. Přihlaste se ke svému účtu na adrese www.maxandmrau.cz
2. Na kartě Můj účet přejděte do modulu Reklamace, kliknutím na tlačítko Přidat reklamaci
3. Postupujte podle pokynů:

  • vyberte výrobek, který chcete reklamovat
  • podrobně popište důvod reklamace
  • vyberte možnost doručení
  • způsob vrácení peněz
  • potvrďte reklamaci

4. Vytiskněte reklamační formulář, podepište jej a zabalte spolu s výrobkem
5. Označte zásilku štítkem vytištěným ze systému / štítek neboli etiketu vám vygeneruje pracovník zákaznického centra, který vám také poradí, jak bude proces reklamace vypadat.
6. Zboží odneste na odběrné místo PPL
7. O stavu vaší reklamace budete informováni e-mailem. Stav své reklamace můžete průběžně kontrolovat v sekci Moje reklamace v uživatelském účtu
.....................................................................................................................................................................................................................................................

Základní podmínky reklamace

Při odesílání našich produktů se snažíme zajistit, aby byly produkty v nejvyšší kvalitě a v perfektním stavu. V případě vadných produktů máte možnost vrátit vadný produkt a my vám po vyřízení vrátíme kupní cenu a náklady na dodání. Upozorňujeme, že produkty poškozené v důsledku opotřebení nejsou považovány za vadné.

Reklamaci je třeba uplatnit v okamžiku, kdy vadu objevíte. Jakékoli oznámení podané do dvou měsíců od zjištění vady se považuje za včasné oznámení, ale v některých případech může podle platných právních předpisů platit delší lhůta. Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu.
Zboží k reklamaci je vhodné předložit kompletní, dále vyčištěné, suché a hygienicky nezávadné. Pokud bude k reklamaci předloženo zboží v hygienicky nepřijatelném stavu (špinavé, mokré, plesnivé, s viditelnými známkami používání atd.) bude reklamace vyřešena ihned zamítnutím.

Postupujte prosím podle následujících pokynů:

1. Napište prosím email našemu zákaznickému centru info@maxandmrau.cz, které vám se vším pomůže:

  • do emailu připojte číslo objednávky, ideálně v předmětu emailu by mělo být napsáno: Reklamace objednávky č. XXXXXXX
  • do emailu přidejte fotografie krabice, ve které jste daný výrobek obdrželi. Pokud je krabice viditelně poškozena pošlete fotografie z různých úhlů
  • dále vás poprosíme o zaslání fotografie zničeného výrobku
  • do textu emailu napište slovně: Co se stalo, jak vypadala krabice, kterou vám kurýr předával. Dále popište, jak je výrobek zničený a zda závada umožňuje jeho použití
  • velice nám pomůže, pokud se ještě zmíníte, zda na krabici byla nálepka: Neházet. Křehké. Pozor... nebo něco podobného

2. Pracovník zákaznického centra pošle fotografie k posouzení a bude vás dále informovat o dalších krocích
3. Reklamace bude vyřízena okamžitě, nejpozději do 14 dnů
4. V případě, že reklamace bude kladně vyřízena: vrácení peněz můžete očekávat ve stejné formě platby, kterou jste původně použil/a při nákupu. Vrácená částka by měla být připsána na váš účet max. do 5 pracovních dnů. Doba zpracování platby závisí na tom, kterou banku nebo vydavatele karty máte. Toto zpoždění bohužel nemůžeme ovlivnit.

  • Pokud jste jako způsob platby zvolil/a PayU. Dostane email s následující informací: Zadali jsme příkaz k vrácení vaší platby. Peníze obdržíte během 3 následujících pracovních dní. Pokud by do té doby peníze nebyli k dispozici na vašem účtu, kontaktujte prosím svoji banku s následujícími informacemi ...... a poté dostanete ještě email od nás.
  • Pokud jste jako způsob platby zvolil/a platbu na dobírku. Poprosíme vás v emailu o zaslání čísla bankovního účtu, na která vám peníze vrátíme

5. Pokud dostanete výrobek, který byl viditelně poškozený během dopravy, není potřeba nám ho vracet, ale vše řešíme individuálně.
6. Můžete si také výrobek ponechat a požádat o snížení ceny.

Upozorňujeme, že výrobky poškozené v důsledku opotřebení nejsou považovány za vadné.

Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem.

  • Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady má zákazník právo:

požadovat výměnu zboží za nové bezvadné (na přání zákazníka lze vyměnit za jakékoliv zboží) odstoupit od kupní smlouvy

  • V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží (např. vady estetické) a zákazník nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.

...............................................................................................................................................................................................................................................................

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Každý někdy změní názor. Max a Mrau tomu dokonale rozumí, a proto můžete v našem obchodě uplatnit právo na odstoupení od smlouvy až do 45 dnů od převzetí zásilky.

Zboží můžete vrátit pouze nepoškozené, bez známek používání. Vrácení peněz provedeme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Vrácení peněz můžete očekávat ve stejné formě platby, kterou jste původně použili při nákupu. Vrácená částka by měla být připsána na váš účet do 5 pracovních dnů od momentu obdržení zboží na náš sklad. Doba zpracování platby závisí na tom, kterou banku nebo vydavatele karty máte. Toto zpoždění bohužel nemůžeme ovlivnit.

Vrácení zboží lze provést v několika jednoduchých krocích.

Pokud jste registrovaný uživatel:

1. Pošlete nám prosím email na info@maxandmrau.cz, že chcete vrátit výrobek, pracovník zákaznického centra vám pomůže
2. Přihlaste se ke svému účtu na adrese www.maxandmrau.cz.
3. Na kartě Můj účet přejděte do modulu Chci vrátit výrobek
4. Postupujte podle pokynů: vyberte zboží, které chcete vrátit, způsob doručení a způsob vrácení peněz
5. Vytiskněte dokument o zrušení, podepište jej a přibalte ke zboží. Označte zásilku štítkem (etiketou), kterou vám pošle pracovník zákaznického centra
6. Poté vás poprosíme, abyste navštívili stránku Vrátit zásilku | PPL CZ a postupujte prosím podle pokynů na stránce
7. Balíček je potřeba zanést na jedno z míst PPL Parcel Shop / PPL Parcel Box
8. Za balíček nic neplatíte
9. Jakmile se balíček vrátí na náš sklad, vrátíme vám peníze na bankovní účet

V případě jakýchkoli dotazů v jakékoli fázi reklamace se na nás můžete spolehnout. Obraťte se na naše zákaznické centrum, pošlete nám email na info@maxandmrau.cz.
Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00.

Reklamační řád byl vypracován ve smyslu zákona č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.