Doprava zdarma od 999,00 Kč
Uložit do nákupního seznamu
Vytvoření nového nákupního seznamu

Pravidla pro vracení výrobků

Reklamační
Nejste spokojeni se svojí objednávkou? Nic se neděje. Můžete využít možnost reklamace nebo vrácení!

REKLAMACE

Komfort je pro nás velmi důležitý, včetně komfortu při nakupování, a proto poskytujeme efektivní reklamační proces.
Před reklamací nebo vrácením zboží se obraťte se naše zákaznické centrum na adrese info@maxandmrau.cz. Pomůžeme vám.

Max a Mrau důkladně kontrolují všechny výrobky v našem obchodě. Pokud však obdržíte zboží, které není tak dobré, jak je uvedeno na obalu, nebo se liší od toho, co jste si objednali, není to žádný problém.

Reklamace můžete podat v několika jednoduchých krocích.

Pokud jste registrovaný uživatel:

1. Přihlaste se ke svému účtu na adrese www.maxandmrau.cz
2. Na kartě Můj účet přejděte do modulu Reklamace, kliknutím na tlačítko Přidat reklamaci
3. Postupujte podle pokynů:

  • vyberte výrobek, který chcete reklamovat
  • podrobně popište důvod reklamace
  • vyberte možnost doručení
  • způsob vrácení peněz
  • potvrďte reklamaci

4. Vytiskněte reklamační formulář, podepište jej a zabalte spolu s výrobkem
5. Označte zásilku štítkem vytištěným ze systému / štítek neboli etiketu vám vygeneruje pracovník zákaznického centra, který vám také poradí, jak bude proces reklamace vypadat.
6. Zboží odneste na odběrné místo PPL
7. O stavu vaší reklamace budete informováni e-mailem. Stav své reklamace můžete průběžně kontrolovat v sekci Moje reklamace v uživatelském účtu
...............................................................................................................................................................................................................................................................
Pokud nejste registrovaný uživatel:

1. Stáhněte si reklamační formulář, vytiskněte jej, čitelně vyplňte a přibalte ke zboží. Formulář reklamace (klikněte pro stažení)
2. Napište prosím email našemu zákaznickému centru info@maxandmrau.cz, které vám se vším pomůže
3. Reklamace bude vyřízena okamžitě, nejpozději do 14 dnů.
...............................................................................................................................................................................................................................................................

Reklamace vadných výrobků

Při odesílání našich produktů se snažíme zajistit, aby byly produkty v nejvyšší kvalitě a v perfektním stavu. V případě vadných produktů máte možnost vrátit vadný produkt a my vám po vyřízení vrátíme kupní cenu a náklady na dodání. Upozorňujeme, že produkty poškozené v důsledku opotřebení nejsou považovány za vadné.
Reklamaci je třeba uplatnit v okamžiku, kdy vadu objevíte. Jakékoli oznámení podané do dvou měsíců od zjištění vady se považuje za včasné oznámení, ale v některých případech může podle platných právních předpisů platit delší lhůta.

Postupujte prosím podle následujících pokynů:

1. Napište prosím email našemu zákaznickému centru info@maxandmrau.cz, které vám se vším pomůže - do emailu připojte číslo objednávky a přidejte fotografie krabice, pokud je viditelně poškozena a fotografie zničeného výrobku. Do textu emailu napište slovně, co se stalo a jak je výrobek zničený
2. Pracovník zákaznického centra pošle fotografie k posouzení a bude vás dále informovat o dalších krocích
3. Reklamace bude vyřízena okamžitě, nejpozději do 14 dnů
4. V případě, že reklamace bude kladně vyřízena: vrácení peněz můžete očekávat ve stejné formě platby, kterou jste původně použil/a při nákupu. Vrácená částka by měla být připsána na váš účet max. do 5 pracovních dnů. Doba zpracování platby závisí na tom, kterou banku nebo vydavatele karty máte. Toto zpoždění bohužel nemůžeme ovlivnit.  

  • Pokud jste jako způsob platby zvolil/a PayU. Dostane email s následující informací: Zadali jsme příkaz k vrácení vaší platby. Peníze obdržíte během 3 následujících pracovních dní. Pokud by do té doby peníze nebyli k dispozici na vašem účtu, kontaktujte prosím svoji banku s následujícími informacemi ...... a poté dostanete ještě email od nás.
  • Pokud jste jako způsob platby zvolil/a platbu na dobírku. Poprosíme vás v emailu o zaslání čísla bankovního účtu, na která vám peníze vrátíme

5. Pokud dostanete výrobek, který byl viditelně poškozený během dopravy, není potřeba nám ho vracet, ale vše řešíme individuálně. Můžete si také výrobek ponechat a požádat o snížení ceny. Upozorňujeme, že výrobky poškozené v důsledku opotřebení nejsou považovány za vadné. O postupu vás bude informovat pracovník zákaznického centra
...............................................................................................................................................................................................................................................................
VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Každý někdy změní názor. Max a Mrau tomu dokonale rozumí, a proto můžete v našem obchodě uplatnit právo na odstoupení od smlouvy až do 45 dnů od převzetí zásilky.

Zboží můžete vrátit pouze nepoškozené, bez známek používání. Vrácení peněz provedeme do 14 dnů od obdržení vráceného zboží. Vrácení peněz můžete očekávat ve stejné formě platby, kterou jste původně použili při nákupu. Vrácená částka by měla být připsána na váš účet do 5 pracovních dnů od momentu obdržení zboží na náš sklad. Doba zpracování platby závisí na tom, kterou banku nebo vydavatele karty máte. Toto zpoždění bohužel nemůžeme ovlivnit.

Vrácení zboží lze provést v několika jednoduchých krocích.

Pokud jste registrovaný uživatel:

1. Pošlete nám prosím email na info@maxandmrau.cz, že chcete vrátit výrobek, pracovník zákaznického centra vám pomůže
2. Přihlaste se ke svému účtu na adrese www.maxandmrau.cz.
3. Na kartě Můj účet přejděte do modulu Chci vrátit výrobek
4. Postupujte podle pokynů: vyberte zboží, které chcete vrátit, způsob doručení a způsob vrácení peněz
5. Vytiskněte dokument o zrušení, podepište jej a přibalte ke zboží. Označte zásilku štítkem (etiketou), kterou vám pošle pracovník zákaznického centra
6. Poté vás poprosíme, abyste navštívili stránku Vrátit zásilku | PPL CZ a postupujte prosím podle pokynů na stránce
7. Balíček je potřeba zanést na jedno z míst PPL Parcel Shop / PPL Parcel Box
8. Za balíček nic neplatíte
9. Jakmile se balíček vrátí na náš sklad, vrátíme vám peníze na bankovní účet

V případě jakýchkoli dotazů v jakékoli fázi reklamace se na nás můžete spolehnout. Obraťte se na naše zákaznické centrum, pošlete nám email na info@maxandmrau.cz.
Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 8:00 do 16:00.

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory Cookies. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů Cookies.

Nesouhlasím
Souhlasím a chci přejít na stránku
pixel